2019年2月3日 星期日

瞬間淡化色素秒速祛斑: 西班牙 Mesoestetic Melatonin Ampoules 褪黑素零斑精華

隨著年紀的增長,就算防曬美白功夫做得幾徹底都好,

埋藏係底層的黑色素終會有日浮面,要瞬間淡化色素秒速祛斑我有辦法!!!

西班牙護膚品牌 Mesoestetic 知名度紅遍全球,多位天王級巨星、

世界知名演員及歌手已係mesoestetic嘅長期忠實支持者。

當中 Madonna 曾豪不猶豫地公開稱讚mesoestetic嘅產品擁有迅速顯著嘅效果。

更指出mesoestetic係佢一直保持年輕嘅好幫手。

今次介紹的 Melatonin Ampoules 褪黑素零斑精華更係常用秘密武器,

佢更認為係全球模特兒都必備嘅醫學美容產品。








瞬間淡化色素秒速祛斑:

 西班牙 Mesoestetic Melatonin Ampoules 褪黑素零斑精華 

HKD$780 / 2ml x 10





mesoestetic係西班牙跨國藥廠,為醫生及專業治療師提供最優質醫學美容產品。

自1984年起,擁有超過30年經驗,致力研發獨特產品配方。

Mesoestetic 褪黑素零斑精華有效擊退活躍黑色素特別針對 色斑及暗啞肌膚 ,

   早晚潔面及爽膚後,均勻塗於面上及頸部,輕按摩至完全吸收,亦可按需要重複塗擦。








我嘅皮膚我話事, 淡斑時間由我決定 !!!!

Mesoestetic Melatonin Ampoules褪黑素零斑精華

蘊含有助調節肌膚生理時鐘的褪黑素,

令肌膚日夜處於「細胞自我淡斑黃金時段」;

長期維持細胞活躍狀態,使肌膚新陳代謝系統極速運行。

隨著代謝角質脫落,令肌膚表層所沈澱的色素瞬間淡化,達至秒速祛斑效果。

另外配合有「美白還原系統」之稱的穀胱甘肽,加強肌膚自生抗氧美白能力,

令肌膚持久淨白剔透,締造零斑透亮肌。



沒有留言:

張貼留言