2017年10月12日 星期四

好消息!🍰入左圍啦!謝謝你們每一位投過🍰Annielittlecake 一票的朋友!!

Beautiful is not a "Dream".

任何年紀、任何膚色、任何種族,都無阻女性對美的追求!

只要妳擁有一份對美的熱情、自信和優雅﹐機會總是留給有準備的「妳」......

今年「機」緣巧合下,茫茫人海中認識任職 Mary Kay的美容顧問 Angi ,

係佢的魔法化妝筆下成為彩妝 Model,更僥倖入左圍成為十強優勝者!!!!

希望繼續得到幸運之神的眷顧﹐關關難過關關過﹐繼續與Angi 攜手努力走上T台 !!!!!






好消息!🍰入左圍啦!謝謝你們每一位投過🍰Annielittlecake 一票的朋友!!


【Dream Beautiful 美妝大賽 10強優勝者】







第二賽程嘅10強優勝者,佢地已經踏出改變嘅第一步,下一個會唔會喺你?
最後一個賽程已經開始咗,Dare to Dream,一齊黎美麗蛻變,而家就約你嘅Mary Kay 美容
顧問一齊參賽。 https://goo.gl/uCti6g

再次感謝你們每一位投過🍰Annielittlecake 一票的朋友!!

9月入圍名單:
https://www.mkdreambeautiful.com.hk/winner_announce…/phase/2


‼️‼️‼️‼️MODEL WANTED‼️‼️‼️‼️
最後十月份的第三階段,已開始接受「彩妝師」及「彩妝Model」免費報名參賽‼️
想親身免費體驗海外model及彩妝師訓練,歡迎inbox查詢....一起。
親身飛往台灣尋找李明川及宋米秦之旅🎈


annielittlecake

沒有留言:

張貼留言