2019年4月14日 星期日

緊急修復三千煩惱絲 : The Curious Rabbit By Lavigne Group R+R 急救系列

每朝起身令我最煩惱的不是護膚、化妝、襯衫趕出門,而是⋯⋯

一堆乾草般燥黃了無生氣的三千煩惱絲。

久經歲月滄桑和人為催殘,一頭烏黑的滑溜秀髮不復再。

長期漂染和電燙所致,髮質已嚴重受損和破壞,故後期保養對我由其重要。

今日到 The Curious Rabbit By Lavigne Group 做左

R+R 急救系列中的H3+Treatment,緊急修復我的煩惱絲。








今日約埋閨蜜一起到位於尖沙咁棉登徑的

The Curious Rabbit By Lavigne Group 齊齊護髮,

環境裝修充滿懷舊復古風,護髮不忘打咭。







一行三人貼心安排到 VIP 房整頭髮,岩曬我地一邊傾計,

一邊整頭髮都唔怕騷擾到其他客人之餘又有私隱度呢。








今次做的H3+Treatment,含8種天然修護成份:

摩洛哥堅果油、植物角鯊烯、馬魯拉油、水解蛋白質、水解膠原蛋白、

維生素E、奧米加6、奧米加9、角蛋白,特別適合毛燥、散亂髮質,

加上4無有害成份:無矽、無羥基苯甲酸、無酞酸酯、無甲醛,

連敏感頭皮及孕婦都適合使用。








由洗髮到完成大約 2小時,完成後髮質由乾旱毛燥即時變回順滑光澤,

拾回遺失已久的秀髮感覺,髮型師 Alex 仲好有心機幫我 set 埋頭,

等我靚住同閨蜜一齊出席 event 。





🏠The Curious Rabbit by Lavigne hair salon   
📍尖沙咀棉登徑22-26號恒成大廈地庫
電話預約:34605171 
📱WhatsApp預約:55057686 
🖥️官網:thecuriousrabbit.com

#The Curious Rabbit by Lavigne Hair Group #thecuriousrabbit #R+R 急救系列

#頭髮修復 #修復受損髮質 #salon #HKsalon #焗油 #髮型屋 #髮廊 #頭髮護理
#HairTreatment #Haircare #Hairstyle #annielittlecake

沒有留言:

張貼留言