2020年8月5日 星期三

【幸福瞬間】ITALIAN TOMATO 白桃盛夏新作開催!






踏入盛夏又係白桃當造嘅時節,亦係小蛋糕生日嘅月份。
呢幾年嘅生日,都會外出旅行,今年平安健康跟家人渡過就是最大嘅福氣。
屋企人知道我鐘意食日本桃,特意買左呢個 ITALIAN TOMATO 白桃‧芝心蛋糕同我提早慶祝,呢個蛋糕唔止賣相精緻,味道仲好Good 架 !









【幸福瞬間】ITALIAN TOMATO 白桃盛夏新作開催!
白桃‧芝心
White Peach Cheese Cream Cake
21cm $495







爽口香甜嘅日本白桃果肉配上幼滑忌廉芝士,
面層鋪滿新鮮果肉,點點粉燈色晶瑩通透嘅寒天粒粒,
切開蛋糕中間仲見到層層嘅桃肉同埋鮮忌廉芝士,味道好清新滿滿桃香,
食完瞬間提升幸福感 ~



Italian Tomato Hong Kong
.
#italiantomato #italiantomatohongkong #幸福滋味 #whitepeach #白桃 #白桃蛋糕 #白桃盛夏 #summerwhitepeach #whitepeachcake #Foodies #Annielittlecake 

沒有留言:

張貼留言