2018年6月4日 星期一

【SK-II 皮膚測試到肌膚年齡?!結果令我.......】

做得時尚美容博客潮流觸覺點都比一般人敏銳........

喜歡多嘗試和不斷接受挑戰的我,最愛搜羅城中最新的潮流玩意。

平時同事食飯,都update下最hot的美容資訊。

發現今期潮模Sadelle 、人氣空姐Sa姐都有都有於SK-II做品牌獨有的肌膚測試- Magic Ring!

今次受SKI-II邀請做Skin Test同試用神仙水,真心好驚喜!

因為這個Skin Test 的其中一個特別之處是可以測試到肌膚年齡!

好緊張!哈哈!這是我第一次做Magic Ring Test,結果令人喜出望外!





SKII Magic Ring 最方便全香港好多地方,都有SK-II專櫃或專門店,
提供呢項服務! 而且整個過程,只需10分鐘就完成肌膚測試同分析,
即使化了妝都可以進行測試,唔洗曬時間落妝,啱晒番工OL!




Magic Ring測試只需幾個步驟就可測出妳的肌齡及膚質。

先回答幾條簡單問題,再利用Magic Ring 的相機為臉部肌膚拍攝大特寫。


     就可以根據5大美肌範疇 (細滑度、緊緻度、抗皺度、白皙度和光澤度來解讀妳的膚質。





測試結果會與全球逾一千個同齡女士的膚質數據作比較,

進一步了解自己的肌膚狀況。


我平日注重肌膚護理和保養,整體膚質都算蠻不錯。






SK-II的美容顧問按照測試結果,為我選擇一系列

SK-II產品,打造最適合我膚質的美肌方案。

Magic Ring通過五大美肌範疇的數據進行分析,再計算出各方面的分數。

最後得出肌膚成績表,我肌齡比真實年齡年輕得多啦,

五方面都好平均,肌膚狀態還算不錯,

但必須在抗斑方面多下功夫。


唔好以為測試完今次Magic Ring,就咁完成!

Magic Ring係有記錄系統,好似你的肌膚小醫生,

定時會Send SMS Follow Up,定時同你做肌膚比較同分析!






做完SK-II Magic Ring深入了解自己的肌膚狀況,

針對緊緻度和抗皺度再要努力多點,用神仙水後整體肌質明顯改善。

我喜歡用 SK-II為我準備75ML細枝裝神仙水,無論去旅行、

進行戶外活動都好方便,帶一枝仔就可,隨時作急救保濕!

輕拭面部保濕同時潔膚,有效清除老化角質,
幫助肌膚吸收和幫助維持健康水潤。


我自己就有一個Office 用SK-II嘅小貼士,有時加班或者Lunch之後,

喺無乜同事個陣,我會將神仙水倒落化妝棉,按需要濕敷3-5分鐘,

為喺冷氣下面嘅乾燥肌泵泵水!有時仲會趁老闆唔喺度個陣,

輕輕為皮膚濕敷一陣,為缺水肌打打氣!







用過或者未用過SK-II神仙水嘅你,我都推介你去做Magic Ring,只需10分鐘,

就解讀妳的膚質 ,預約都好方便,上網登記就可以做肌膚測試,

你當然唔可以錯過。由6月1號後一連10日會有測試活動,

有興趣的朋友可到Festival Walk walk in做 Magic Ring,不用預約很方便!!

錯過左的朋友亦可到以下網址預約登記啦~




#SKII #SKIIHongKong #MagicRing肌膚測試 #annielittlecake

沒有留言:

張貼留言