2018年7月19日 星期四

展開20日瘦身、排毒、美肌神奇體驗 : VIGENE 消減內臟脂肪方案 (初見篇)

認識我的人都知我無「吃」不歡....

食唔飽、訓唔夠,我的開心指數會直線下降, 即時無曬心機,無厘精神,即時無電......

加上近排經常主持飲食節目,素來食極唔肥的我都開始漸漸出現幸福肥啦﹏

肚腩仔都不知不覺跑出來,著衫都要左遮又掩,直至上星期約

 VIGENE 的營養師,完全顛覆我的飲食和生活習慣,

療程跟咝一半,肚腩仔已經冇咁漲,

面色好左,睡眠質素改善,望落都精神爽利,

輕鬆調節身體健康,原來無難度




如果大家都想體驗下,可以登記拎個體驗裝返屋企試下:


http://bit.ly/VVBLOG0718C






NEODERM 旗下的 VIGENE體質管理專家,為都市女性重拾健康體質。

透過 InBody 健康分析,將體質問題數據化,提供營養師11 度身訂制健營方案,


利用功能性BodyFood配合飲食指導,針對整腸、減脂及降低內臟脂肪。





初次約見VIGENE 註冊營養師 Emily,會先做In body 的測試,

再根據我身體的問題同情況,提供最合適我的BodyFood和飲食指引

從而幫我解決身體的根源問題,營養師 Emilynice ,細心解答我心中

的疑惑,20日的減內臟脂肪療程期間,佢會全程跟足我,同時亦會

定期約見review 進展。

我手上的就是足一磅的純脂肪,而我身上有 ? 舊純脂肪........


接下來會為健康著想,努力實行營養師給我的消減內臟脂肪方案!!!!







瘦身、排、美肌由飲食習慣開始

VIGENE營養師建議,多吃低脂高纖食物,多攝取益生菌,少食澱粉質,

多菜少肉,紅肉白肉海鮮都可以食,每餐飽肚豐富又唔悶,

唔洗日日食白烚雞肉咁dry,配合多飲水和足夠休息,


,減肥自然事半功倍!







咪睇我手腳纖幼以為我係瘦人,都會有肚腩仔。

做完InBody測試先知脂肪積聚中央位置,內脂偏高,肝毒素超標,

營養師 Emily 針對我的體質就建議我行 20 日的消減內臟脂肪方案,

為我訂制高蛋白低碳餐單,同時建議功能性BodyFood

一口氣排走肝臟毒素,提升脂肪代謝力,


輕鬆燃燒皮下脂肪及內臟脂肪,肚仔變平、水腫去清!









program行到中段內脂有開始有內脂有明顯下跌,肚腩仔冇咁漲,

面色好左,睡眠質素改善,望落都精神爽利,

步履輕盈,期待 20 日後的成果,到時再同大家分享。

依家你地都可以登記拎個體驗裝返屋企試下:







沒有留言:

張貼留言