2019年6月27日 星期四

關注頭皮護理健康防脫髮 : 台灣第一護髮品牌E-Saki 頭皮護理專家

頭皮係同面皮相連的同一張皮,每日悉心護理面皮的同時,

有冇注意過頭皮的護理呢?

除左每日洗頭外,唔單單要護髮,更要護頭皮,

長出來的頭髮才更健康光澤和強靳有彈性,

而且頭髮更不易脫落,今次到 Beyond Mad Hair

 頭皮護理師 Benco細心分析我的頭皮問題,

更用咗台灣第一護髮品牌E-Saki嘅產品幫我做頭皮護理,

讓我更關注頭皮和頭髮的健康,唔想用錯方法護髮就留意我跟住的介紹啦~

                              






第一次做頭皮分析的我,一直以為把頭髮洗乾淨,

定期做下hair mask就當係「護理」,

原來一直用錯方法反而會傷害頭皮和頭髮的健康,得不償失架。









今次頭皮護理師 Benco用咗台灣第一品牌E-Saki嘅產品幫我做頭皮護理,

因為係日本科研又係全天然植物萃取冇任何化學成分所以好放心,

但係原來好嘅產品都要有技巧,先軟化角質層,再進行清除,

然後敷頭皮面膜回復頭皮水油平衡同彈性,加上營養液同殺菌,

咁先可以真正解決頭皮問題。







今次做完頭皮護理之後先知道原來頭髮毛囊有生長次數嘅限制,

 而且每一條頭髮都會有壽命架,如果頭皮健康保養得唔好, 

真係40歲前就會開始唔出頭髮~





有任何頭皮嘅問題又解決唔到,都可以搵下我個頭皮護理師Benco,

佢會提供免費嘅專業頭皮檢測同分析👍🏻


Hair Stylist Benco Chan


以心致誠の美髮之道
頭髮健康一切由頭皮開始…
Tel - 93379683
Wechat - C_H_K_B
🔻點擊Whatsapp預約及查詢
Wa.me/85293379683
Instagram:
@scalp_define

#E-Saki  #頭皮護理 #Madhair #scalp_define #HairTreatment #Beauty #Skincare
##頭皮護理 #脫髮 #頭油 #頭皮 #KOL #annielittlecake

沒有留言:

張貼留言