2019年8月14日 星期三

[ 專業個人護理服務網站:上 lookdiary 搵岩心水 Salon ]

有冇試過想整頭髮,但唔知去邊整好? 


又想試新野,但又唔知邊度有好介紹?

話說前陣子我頂唔順個頭成堆亂草咁,

頭髮唔長唔短,又厚又毛燥,正諗緊點處置之時..........






被我發現左 lookdiary 呢個網站,一站式專業個人護理服務,

salon、美甲、spa FacialFoot Massage 等一應俱全,

由頭到腳都照顧到仲可以上網預約和選購心儀服務,好方便喔❤️










即刻上lookdiary 個網 search 下邊間時間和地點方便我先,

仲可以set 埋想做的療程和budget, 網頁會根據我的要求自動幫我篩選。




好想試下最新的 KERATIN TREATMENT (巴西角蛋白柔絲順髮護理),

一把秀髮飽經摧殘,經常漂染電燙,早已變成一堆枯草

 lookdiary 俾我搵到 Pale studio 係銅鑼灣即刻online booking 先。






                             夾岩日期
時間、地點選好treatment就可即時俾錢online 預約,

                             完成booking 後會再send 番個confirmation email 俾我,


   到時再 show 番個confirmation booking 俾職員check 番就ok 啦超方便~









salon 好方便係Times Square 隔離,環境舒適光線充足,

有落地大玻璃可俯瞰街景。因預早上網預約,

去到可以即刻就開始做treatment, 省卻很多等候的時間,

成個療程連埋剪髮都係一個多小時。

時間就係金錢,省時方便岩曬我追求完美和效率👍🏻








今次選做的係巴西角蛋白柔絲順髮護理,

有效幫我頭髮重組及消除毛燥和捲曲的頭髮紋理,讓頭髮順直健康有光澤。

角蛋白具有高度濃縮的蛋白質複合在一起,其獨特的修復作用能迅速再生和重建髮芯,

使其光滑自然順直。有效解決頭髮毛燥及鬆散的問題,

其蘊含豐富的蛋白質可改善髮質令髮絲更易打理。

做完髮質大改善,由乾草變回柔順滑質,終於有番頭髮的質感! 






今次經 lookdiary (https://lookdiary.com.hk 搵到心水Salon,

完成treatment 後再到網站留下Review 仲有10% 現金回贈可當錢洗,

下次再book treatment ! 慳番的錢儲起又可以扮靚。





…… …… …… …… …… …… …… …… …… …… …… 

PALE STUDIO BY PLATINUM

16/F, Zing!, 38 Yiu Wa Street, CWB

 +852 8198 2490 +852 9882 8201

https://lookdiary.com.hk/pale-studio-by-platinum



#lookdiary #專業個人護理服務網站 #salon #美甲 #spa  #Facial #Foot Massage
#Beauty #Health #SkinCare #annielittlecake

沒有留言:

張貼留言