2020年7月20日 星期一

【 自信笑容由齒起 : Zenyum White 美白牙套 (上) 】










愛飲咖啡、渴茶,更愛笑..... 

最近有個煩惱令我唔敢露齒而笑。
因為愛咖啡同茶,令牙齒容易起漬變黃,望落好唔整潔,
特別係我經常要出鏡同拍攝,有損儀容和影響專業形像。





上網見到 Zenyum White 美白牙套,有別於坊間一般嘅家用版牙齒美白產品。

先上網登記同購買牙齒美白套裝後,再預約時間去牙科診所做一個專業詳細嘅牙齒掃描
同埋幫牙齒拍照做紀錄。全程由專業嘅牙科醫生主理, 細心檢查和分析我嘅牙齒狀況,
牙醫仲話我嘅牙齒狀態除左可以做美白外,仲好岩做埋隱形牙箍添。




成個過程大約20分鐘完成,當見到自己牙齒嘅相之後,先發現真係好黃同好唔整齊。
Zenyum White 會即時收到我的牙齒記錄後就幫我度身訂造一副牙套之後寄去我屋企,
約2 星期後就收到我嘅專屬的美白牙套裝。



期待我嘅雪白牙齒,到時再同大家分享。

【 粉絲優惠 】而家網上訂購用埋優惠碼 「Annie100」 重有額外$100 扣減優惠~

購買鏈結 : https://bit.ly/annie100

#whiteningteeth #teeth #teethwhitening #dentist #sale #smilemore #smilecosmetics #smilewithzenyum #whiteninggel #Annielittlecake 

沒有留言:

張貼留言