2021年3月23日 星期二

【 #邊爐控必試 】我是羔羊 義 羊腩火鍋專門店

【 #邊爐控必試 】

誰說只可冬天先可以食羊腩煲,

只要好食一年四季由朝都晚皆可食。




是日點餐: 

韭菜鴨血:

除左羊腩煲同火鍋,自家特色小食都做得好鬼好食,

趁主菜未到又有點餓,點左韭菜鴨血,韭菜盡吸湯汁味美,鴨血軟滑。




羊腩火鍋 (二人份):

自問對羊腩嘅熱情只屬一般,但試完 我是羔羊 義 羊腩火鍋專門店改觀了,

羊腩湯底味道濃郁,一點都食唔到羊騷味,

啖啖都係羊肉精華,二人份都相當足料,

份量夠唔止吃個夠真的吃個飽特,

羊腩煲只是頭盆,火鍋才是重點記得留肚喔,

食完仲可無限 refill 加雞湯打邊爐~




Prime 美國牛小排 (150g) :

好重油花,入口軟滑即溶,好有牛味,好耐都冇食過咁好食嘅靚牛牛啦~




雙門拼 (牛舌+封門柳): 

人少少食呢個拼說岩曬,一次過滿足兩個食牛嘅願望。

牛舌軟滑爽口,封門柳冇Prime 美國牛小排 咁重油花,但都相當好食,

完全滿足曬食牛嘅慾望。




原條牛舌芯 :

鐘意食牛舌嘅朋友必叫 !!!

份量比我想像中大,真的好抵食,每片都好均勻,

厚薄剛好,淥一淥一轉色就食,好食到停唔到口。



虎蝦 (2隻): 

大大隻虎蝦,鮮味彈牙,無得輸~



廣島蠔(4隻):

粒粒都混圓飽滿,鮮味無窮。

萵筍:盡吸湯汁爽口清新 ~

下次要約多幾個邊爐友黎encore,試多幾款先!!


🍱餐廳:我是羔羊 義 羊腩火鍋專門店

🏫地址: 銅鑼灣登龍街28號永光中心25樓

Openrice 網址:https://s.openrice.com/QrbS0zBw500~uPaf2Aw


#我是羔羊義 #羊腩火鍋專門店 #打邊爐 #火鍋 #Foodie #hotpot #Annielittlecake #sohappy💛💟









沒有留言:

張貼留言