2023年3月7日 星期二

PicoLabb 【PVA BB美肌再生光療機】

美容保健科技日新月異,透過先進技術可延緩衰老和改善個人健康狀況。

知道 PicoLabb 嚟緊會新推出美容療程【PVA BB美肌再生光療機】,

利用獨有的 PVA 「皮米技術」,只需24分鐘令肌膚重拾 年輕緊緻,
岩曬
Busy mom 追求快捷高效的美容效果


嚟到沙田新城市專門店,店內放左好多不同嘅皇牌熱賣產品如 iWand(無創光針)、Happy M(經痛神器)、 Happy Back (PVA 穴位腰背鬆) 等,通過獨有的 PVA 「皮米技術」激活自 身的 「自癒潛能」,產品能同時改善微循環系統,疏通經絡, 加強新陣代謝及排毒功能。

而我最鍾意嘅就係佢嘅iRelief 3, 佢通過咗國際醫療設備認證, 符合全球公認嘅IEC 60601產品要求,將獨有PVA「皮米能量」 以特定微電流導入身體,能快速提升血液及淋巴微循環,緩解 身體各種痛症,效果好顯著! 我係好短嘅時間,就感覺個身體 鬆左,平時用都好方便, 只要按開關掣,佢自己20分鐘就會熄 機,啱晒喺屋企睇電視嘅時候用!

BB美肌再生光療機】24分鐘

 促進骨膠原增生
 撫平皺紋
 減淡黑眼圈
 緊緻嫩膚
 通淋巴去水腫

講番今次體驗嘅【BB美肌再生光療機】先, 同平時做美容treatment 好唔同, 無需卸妝只需戴上眼鏡,舒舒服服安躺在沙發上,透過【BB美 肌再生光療機】所發出嘅PVA 皮米能量 穿過皮膚,進行美肌光 療。




用後感:
過程中無任何特別感覺,暖暖地舒服到瞓著。 做完感覺膚色均勻左,毛孔細緻左,
摸落塊面觸感柔滑左,
feel 到膚質緊緻左,
做完又唔會有紅腫, 最好就係唔洗卸妝做完即刻番工或者去街街都得,效果好滿意。








網址 : https://picolabb.com/

門市地點:
銅鑼灣時代廣場 9 樓 916A 尖沙咀海港城海洋中心 3 樓 305 鑽石山荷李活廣場 2 樓 295 荃灣荃新天地一期 UG 地下高層 UG01 屯門市廣場一期1樓1038號 九龍灣德福廣場一期G86號舖 鰂魚涌康怡廣場1樓F9A & F9B 沙田新城市廣場一期6樓601 舖 九龍旺角新世紀M59號舖

以上分享純屬個人感覺 / 反應,效果會因人而異, 如需協助 或獲得更多產品資訊,請直接與該品牌查詢或尋求相關專業 意見。

沒有留言:

張貼留言