2018年5月24日 星期四

感受高度注氧泡泡面膜 : Bikendo 美研堂炭酸水素水面膜

肌膚唔補好易老,尤其轉季,未正式踏入炎夏都已經熱到溶化,

長期處於冷氣機底,肌膚乾燥、暗啞無光情況更見明顯。

敷Mask嚟急救及時補進? 但一般紙面膜已經不能再滿足我的肌膚需求。

最近,發現一款好好玩嘅日本泡泡面膜 - Bikendo 美研堂炭酸水素水面膜

加入日本人氣成分「水素水」,用後通透水潤感十足,

咁好玩又護膚嘅嘢緊係要介紹俾大家啦!







                      Bikendo 美研堂「高度注氧炭酸水素水面膜」日本製造,而家香港都買到。
( HKD$220/ 一盒4包)







Bikendo 美研堂炭酸水素水面膜秉承最新科技,

凝聚八大功效分別為收細毛孔、淨白通透、緊緻肌膚、

加速新陳化謝、瘦面排水腫、有助清退痘印、改善暗黃膚色、

和增強細胞修復能力,為肌膚全面注氧。



水素是氫(H2)的日文,為兩個氫原子連在一起的分子狀態,具有抗有害活性氧化物

(破壞細胞和DNA的自由基)、抗老化(淡斑抗皺)和抗氧化之功效。

加速新陳代謝、收臉排水腫。




Bikendo 美研堂炭酸水素水面膜用法簡單,無需加水或攪拌,

將啫喱狀面膜直接塗上面,肌膚瞬間被豐富幼細泡沫貼服包圍住。

滿滿嘅泡泡,相當有趣!Feel 到不停注氧中,bubble 愈見豐盈。

敷完20分鐘後,肌膚即刻回復通透晶瑩感。



想知滿滿嘅Bikendo 美研堂泡泡面膜係點?一於去片感受下啦!




Bikendo 美研堂炭酸水素水面膜去黃、收毛孔、保濕一Take 過

具有抗有害活性氧化物、抗細胞老化及抗氧化作用,保護及修復細胞DNA免受破壞,

進一步淡化色斑及皺紋,去黃淨白,仲可以消退痘印、瘦面排水,一款面膜多種功效。


Bikendo 美研堂: 


 @WishBeauty #Bikendohk #bikendo美研堂   #bubblemaskdoubleeffect   #炭酸水素水面膜大作戰 #美研堂高度注氧炭酸水素水面膜 #annielittlecake

沒有留言:

張貼留言