2018年9月1日 星期六

想同眼紋眼袋講bye bye : Evvus眼部輪廓拉提療程 為你打造無齡眼肌 (下篇)


上回講到隨年紀增長,眼周肌膚開始出現眼紋、淚溝、眼袋、眼尾下垂等等的問題

晚晚搽眼霜,敷眼膜都毫無起色,直到我遇到  Neo Derm旗下修復年輕專家Evvus

透過Evvus眼部輪廓拉提療程,幫我由內到外支撐表面肌膚及整體輪廓

拉平眼紋,提升眼形輪廓,一次療程解決眼紋、眼袋及眼尾下垂問題

打造無齡眼肌,令雙眼唔會再出賣自己年齡,更重要係成效keep足一年

療程前眼皮容易浮腫鬆弛、欠缺彈性,加上眼皮下垂,所以雖然眼睛算大,

但給人的感覺好像沒有精神懶洋洋還未睡醒的樣子

惟有靠化妝微調眼形才找回我的精靈大眼










早排我就去Evvus做左眼部輪廓拉提療程,唔經唔覺已經一個多月.........

眼周肌膚明顯較之前更緊緻,眼形提升了令我慳番唔少化眼妝的時間。

眼神更明亮有神身邊朋友都讚我望落比以前精神自信

回顧少少坊間咁多HIFU療程,點解我要揀Evvus先:



Evvus輪廓拉提療程有美國FDA認證,醫學實證做一次療程,

效果已經夠keep 足一年比其他一般HIFU更高能量,而且無需經常補打。


獨有DeepSEE實時影像監察技術,每一次能量輸出、有無對準肌底

都在醫生的掌握中直達肌底,去到其他護膚品/ 普通療程去唔到嘅

肌膚深度,有效拉提緊緻。


由專業醫護團隊主理,安全可靠

Neo DermUltherapy儀器的香港總代理,保證正



Evvus眼部輪廓拉提療程有幾勁,大家可以到以下網址了解,

而家仲可以登記免費試做添


想重溫整個療程經過,可瀏覽我上篇分享文:

想同眼紋眼袋講bye bye : Evvus眼部輪廓拉提療程 為你打造無齡眼肌 (上篇)



有關療程資料可到EVVUS的官方網站、Facebook專頁了解更多:

EVVUS Official Website:

EVVUS Facebook Fanpage:


EVVUS Instagram:

沒有留言:

張貼留言