2020年1月8日 星期三

【美麗從內在健康出發 : 康和樂中醫身心療會所中醫美容 】

頭暈身興唔舒服睇中醫就睇得多啦 ,但中醫美容就第一次睇。

平時唔舒服我多數都會睇西醫,因為懶得煲和好怕食中藥。

最近到康和樂中醫身心療會所睇左第一次 「中醫美容」,

先由註冊中醫師問診把脈,發現我成日覺得累又訓得唔好,

加上畏寒,原來係我體質比較燥熱濕重,要注意飲食,

少食煎炸、油膩、味濃、味辛和盡量介生冷食物,

了解完體質後再觀察埋膚質,發現左右面有少少唔 balance和

緊緻度唔夠有少少下垂,透過中醫美容針灸達到改善血液循環、

令皮膚恢復彈性、輪廓提升矯正面部不對稱、

緊緻膚質同改善黑眼圈,效果仲即時見到。








平時睇醫生都好怕打針,亦從未接觸過針灸嘅我,

第一次做中醫美容針灸唔多唔少都有少少緊張,

但醫師好專業手勢好好,落針快而且準,有輕微感覺

反而有少少淵的感覺,而且美容針比平時針灸的針幼,

每支都用完即棄,確保安全和衛生。








過程大約半小時,配合埋十四經絡調理,

由專業理療師以傳統中式手法好好幫我全身疏通經絡,

調和氣血,有效改善血液循環。

針完面色即時變得飽滿紅潤,

面部輪廓即時提升,膚質緊緻,

黑眼圈明顯減淡,效果即時見到。









從來冇諗過中醫針灸除左治病,仲可以美容緊膚,

有別於平時係美容院做療程的效果,由內在養生調理出發,

針對個人體質和膚質需要,從根本對症下藥施針,

經絡暢順,體質改善,氣血運行好左,整個人都由內而外都散發健康美。






康和樂 - Hong Wo Lok Health Club
地址:尖沙咀山林道38號16樓全層
電話:2592 6000
營業時間:星期一至六 11am-8pm
.
.
#十四經絡調理 #康和樂 #康和樂中醫身心療會所 #針灸美容 #中醫針灸 #調理身體 #瘦面 #緊緻 #中醫 #養生 #中醫美容 #中醫美容針灸 #BeautyKOL #Annielittlecake #Coollikehk #happybloghk


沒有留言:

張貼留言