2020年1月9日 星期四

[ 輕鬆排毒。瘦身。養身 : Soul養生美肌力行中心BTL Exilis Ultra 360 Body 定位消脂修形療程 ]

新年好快到啦,佳節前要keep 住靚靚示人,

上次講到我係Soul養生美肌力行中心體驗左幾次

BTL Exilis Ultra 360 Body 定位消脂修形療程,

覺得血液循環好左,面色又好左,做完全身暖笠笠仲冇咁怕凍。




內在調理好身體,對瘦身減肥都事半功倍啦~

好滿意! 治療師根據我的需要貼心幫我訂做呢個療程,

大部分的女性同我一樣身體都偏寒底難以排汗, 訓得唔好易倦濕重。

先做活能燈及排毒能量艙幫助身體排毒去水腫,加促身陳代謝有助燃燒脂肪。




汗線閉塞的我做完出左一身久違了的汗水爽曬,

keep 住溫熱的身體再做BTL Exilis Ultra 360 Body 定位消脂修形療程,

簡直完美配搭,加速溶脂纖體的效果。

除此之外,仲俾我發現呢部機原來仲可以減淡橙皮紋和妊娠紋,

增加皮膚膠原增生和肌膚彈性,肚紋明顯減淡,肚皮收緊左,

同時肚腩仔唔見左冇之前咁漲。

詳情可click 番分享文: 

[ 輕鬆排毒。瘦身。養身 : Soul養生美肌力行中心BTL Exilis Ultra 360 Body 定位消脂修形療程 ]


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
【養生+美肌】魅力可行!
Soul養生美肌力行中心

 WhatsApp 預約 6769 0028
https://goo.gl/p3aMLo

 歡迎致電預約 2111 8937
 直接 Inbox 查詢

 【銅鑼灣店】
銅鑼灣渣甸街25-27號金利隆中心5樓全層

 【旺角店】
旺角勝利道20號A地下

沒有留言:

張貼留言