2012年5月10日 星期四

Part III : 「Neutrogena 打破美白假象」之體驗日記

試用 Neutrogena White Vitality Essence 精華素 , 不經唔不覺已經用左差不多2星期, 


俾我用左大半支啦, 因為我除左搽面外, 我亦會重點塗抹係我的頸部的小斑點,


背部的印仔, 膚色不均的情況逐步改善, 斑印仔色澤都開始減淡, 遮瑕膏都用少左, 


膚色漸變明亮, 連帶氣色都好起來, 真係有意外收獲!!


                                                           面部膚色偏黃的兩頰位

                        用前:斑斑明顯,膚色偏黃       用後:膚色漸變明亮



頸部一點點的色斑
      用前:色斑明顯          用後:印仔色澤都開始減淡



相信如果配合White Vitality全條line , 包括活膚水. 亮眼精華, 亮膚乳液 和亮膚霜一併使用, 效果


顯著!! 真的打破美白假象, 1支擊退1年頑固色斑!!!! 真係Work ! 




用後感:


我深信 [一白遮三醜]  這個道理, 無論平貴的美白產品我都試過不少, 有時看了廣告之後, 明


知用完都未必有美白的效果, 都會抱着[ 試試無壞 ] 的心態去試,  結果往往失望而回.....


直至我遇上 Neutrogena White Vitality Essence 精華素, 用左短短兩星期已見膚色有明顯的改善,


偏黃的兩頰變得白皙明亮, 有斑點. 印仔的地方色澤都開始減淡, 美白不再是假象 !!! 
SO Powerful ! SO Neutrogena !

















沒有留言:

張貼留言