2017年5月16日 星期二

特別時候特別呵護 : Whisper 樹熊M巾時刻呵護特別的你

女性每個月總有幾日特別日子﹐個幾日特別周身唔自在 ><

特別日子需要特別照顧﹐特別係頭個兩日的晚上......... 

成晚冇覺好訓﹐時時刻刻憺心滲漏﹐帶來監介和不便﹐女人之苦女人知。

一覺訓天光 ? 我有 Whisper 樹熊M巾,晚晚有熊抱抱保護 !!






Whisper Pure Skin極長夜用42.5cm樹熊M 

(Whisper Pure Skin樹熊M) / HKD26.9






M晚上最需要的呵護 : 樹熊M巾全方位保護 -夠長夠保護一覺訓天光!

月經流量較多就算睡姿不好側瞓反瞓都唔會造成側漏情況~




全港最長42.5cm樹熊M巾,超可愛樹熊圖案表層!

超闊尾翼的革命性防漏熟睡設計,帶來最全面保護,每晚給妳最舒服的Koala Hug,

令妳舒服到好似樹熊咁呼呼大睡!





萌爆Whisper 42.5cm 樹熊M巾,防漏Power UP!唔駛朝早洗床單!





Whisper 樹熊M全方位貼身保護 , 橫訓掂訓、側瞓反瞓點訓都唔怕啦 !!!

覆蓋面夠全面﹐質地柔軟﹐全棉透氣﹐吸濕力強 ﹐一覺訓天光!



 M到最想抱抱~全港最長Whisper 樹熊M巾,晚晚熊抱保護妳



黎M最需要的抱抱,Whisper全港最長Long巾Power,一覺訓天光!








用後感 (5星為滿分)

可愛度:*****

吸收度:***** 

厚薄度:**** 

長度:*****

回購度:*****  annielittlecake

沒有留言:

張貼留言