2019年1月18日 星期五

一拍 AI 肌底透析 : SKIN SNAP 女人專屬肌底報告 (Part 1)

女人由小就開始要養成護膚的習慣,時刻要錫住自己的肌膚⋯⋯

隨著年紀的增長一捱夜,第二朝照鏡見到自己的殘樣,

皮膚又乾又暗啞,真係唔想見人,

無論我之後點樣補眠都係補救唔到,成個人冇曬自信,心情直插谷底!

而家科技咁進步,只要妳搵岩方法,就可以時刻mon 實自己的肌膚狀況,


針對肌底問題對症下藥,唔使嘥左時間和金錢。







這個gratus app嘅最新功能「Skin Snap」,只需手機在手,

就可以隨時隨地一照就清楚肌底狀況,

針對肌膚問題做最啱自己嘅療程和產品建議,


方便快捷之餘,又唔怕用錯方法啦。









做法非常簡單,只需填寫簡單的個人資料,

再係一個光線充足的地方,用手機自拍正面和左右側面三張相,

5分鐘後就會有一個非常精確的專屬肌底報告。

Skin Snap研發自德國,歐洲最大嘅應用科學研究機構,

係匯集「AI科技」同「肌底透析技術」,

20,000+亞洲女性肌膚數據而成,

精密數據分析個人化的肌底報告,


一照就知底層斑、緊緻度、皺紋、泛紅等肌膚問題無所盾形。







Skin Snap 個肌底報告好詳細,結果不似預期都幾令我surprise

我發現最令我擔心的底層斑問題原來沒有我想像中的嚴重,

整體表現亦算不俗,唯獨是肌膚緊緻度有點強差人意,

自以為膚質彈性唔錯,反而最需要改善的肌膚問題係虎紋。

唔想肌齡遠超年齡,配合專業醫生的認證和建議,

Skin Snap 為我度身定製最岩我的Ultherapy輪廓提拉療程。

等我都試下 Skin Snap 的建議,之後再check 肌膚睇下有冇改善先。

之前我都試過 Ultherapy 眼部輪廓提拉療程,效果都唔錯,

期待來做一個全面的面部輪廓提升,到時再同大家分享。



心動不如行動,快d下載gratus app 嘅「Skin Snap


(https://www.gratus.com.hk/s/TXMSYV) 免費體驗,搵出自己既專屬醫美方案!



@gratus ‪#SkinSnap #每個女人的SkinGenius #PoweredByAI #專家智慧#最到位醫美方案 #OneSnapMeasureOneSnapImprove #annielittlecake




沒有留言:

張貼留言