2020年2月23日 星期日

【 💄2月 Giveaway : 召集唇膏控 💋】



 【💄2月 Giveaway : 召集唇膏控 💋
緊接🐭鼠年 Giveaway🎁 🎉反應熱烈,即加推【 2月 Giveaway : 召集唇膏控 】,
玩法好簡單只須完成以下簡單步驟,就有機會得到架啦‼️
⭐️ 參加方法 ⭐️
1️⃣ Like Annielittlecake Fanpage & Annie_littlecake Instagram (https://www.instagram.com/annie_littlecake/)
2️⃣ Like and share 呢個post (🌍請設定爲公開)
3️⃣ Tag 3 個朋友仔 (不可以係分身/假帳戶啊!)
4️⃣ Like 最近 8 個posts (唔包括呢個post 😊)
Like 得愈多中獎機會愈高,多like 多中~
想提高中獎機會,就follow 埋小寶姐 IG 啦👉🏻 www.instagram.com/kiukiu_kaylie (記得留言話我知你 IG 名)
⭕️名額:6 位
⭕️截止日期:2020年3月22日 23:00😊
---------------------------------------------
⭐️ 條款及細則 ⭐️
❇️活動只限香港地區,得獎者隨心選出,參加者不得異議。
❇️是次活動的奬品不得轉讓,更換,退回,兌換現金或其他獎品。
❇️參加者在本專頁的活躍度有助提高中奬機會,多謝支持!
❇️如發現任何假帳戶/ 分身帳戶參加是次活動,本專頁有權取消該參加者資格。
❇️任何Facebook用戶參加是次活動,即代表了解並願意遵守此條款及細則,如有任何爭議本專頁將保留最終決定權,包括隨時更改或終止活動及其條款及細則,而毋須另行通知。

沒有留言:

張貼留言