2020年2月27日 星期四

[韓妹無瑕肌底嘅秘密 : Agafar 韓國皮膚管理中心 ]








要有貼服自然的底妝,必先要有好膚質!

好多姐妹都羨慕韓妹水潤光澤的妝感,

究竟韓妹白滑膚質是如何育成架呢?

今次我就將我嘅肌膚交俾Agafar 韓國皮膚管理中心去管理,

想體驗韓式護膚唔洗山長水又遠咁飛去韓國,就可以感受到正宗韓妹護膚之道。












Agafar 韓國皮膚管理中心嘅治療師全部係韓國接受過專業美容培訓,


韓式肌底管理 有1️7 種項目,治療師會跟據當日膚質去決定做咩療程,

針對客人肌膚所需出發!









治療師會為我專業面診,瞭解當時的皮膚狀況才制定護理項目,對症下藥。








當日肌膚狀況較為缺水乾燥、膚色暗啞, 

幫我選擇咗岩我的韓式皮膚管理和無針埋線幫我提升面部輪廓更緊緻。







agafar 韓式肌底管理打破現有美容概念,專業針對個人肌膚改善問題,

從根源修復皮膚底質,由內至外呈現肌膚原有的白。透。亮,

即刻開始你嘅肌底管理人生啦!





 Agafar 韓國皮膚管理中心

預約/查詢 : (852) +852 3620 3351
Whatsapp : (852) 5444 2119
地址 : 尖沙咀金馬倫道12-12A號恆信商業大廈11樓全層



#韓國 #美容 #貼心 #專業 #真韓式 #Agafar #韓國皮膚管理中心 #皮膚問題專家 #凹凸洞 #毛孔粗大 #專屬方案 #尖沙咀 #個人化癒程 #Skincare #BeautyKOL #Annielittlecake #CoolLoveHK #HappyBlogHK 


沒有留言:

張貼留言