2019年2月1日 星期五

一拍 AI 肌底透析 : SKIN SNAP 女人專屬肌底報告 (Part 2)


上回講到試玩完 gratus app嘅最新功能「Skin Snap」後,

一向「以為」自己肌膚冇咩大問題,

原來正俏俏地被無情的歲月蠶食緊我的青春,

皺紋量和緊緻度遠超實際年齡。

Skin Snap的報告令我 alert 到自己的皮膚問題,

它提醒我要加倍注意提升和緊緻肌膚,

並為我度身定製最岩我的Ultherapy輪廓提拉療程,等我同大家分享下我的成果先。








聽從Skin Snap的建議,由內而外幫我解決肌膚老化問題,

首先內服VIGENE「美肌」組合加速骨膠原增生,

再配合預約體驗Ultherapy輪廓提拉療程,幫我重點拉提緊緻,

提升全面輪廓。













做完Ultherapy輪廓提拉療程,相隔一個月之後再用Skin Snap check 下肌膚狀態,

發現整體膚質明顯改善,針對性幫我減紋和提升緊緻面部輪廓,

膚質好心情自然好,望落更sharp 和自信。






自從有左「Skin Snap」呢個護膚小助手後,一有時間我就幫自己拍個照幫皮膚分析,


配合 AI 人工智能及同步比對 20,000 多個亞洲女性肌膚數據,

畀我時刻 mon 住自己皮膚狀況,再冇藉口懶惰唔護膚啦,有效幫我從內靚到外。







心動不如行動,快d下載gratus app 嘅「Skin Snap


(https://www.gratus.com.hk/s/RBT46B免費體驗,搵出自己既專屬醫美方案!




@gratus ‪#SkinSnap #每個女人的SkinGenius #PoweredByAI #專家智慧#最到位醫美方案 #OneSnapMeasureOneSnapImprove #annielittlecake

沒有留言:

張貼留言