2019年2月19日 星期二

重拾女神般順滑秀髮:B5瞬間重生護理 Hair kingdom@Elite Hair Group

經常電染燙都令到髮絲容易受損,

早已變得乾旱毛燥、脆弱易斷、欠缺光澤和彈性,

想回復孩童時的原生烏黑亮澤髮絲簡直係天荒夜譚⋯⋯

有留意我 FB 和 IG 的朋友都發現我經常轉換髮型和髮色,

一頭秀髮早已給我玩弄到遍體鱗傷~

最近親試 Hair kingdom 專為受損頭髮B5瞬間重生護理,

treatment 後髮絲明顯有光澤和彈性,即時重拾女神般順滑秀髮。





位於尖沙咀加連威老道的 Hair kingdom 地點極方便,鄰近港鐵站,

店內光潔寬敞,落地玻璃,更設有大型書架和 snack bar 供客人kill time ! 

細心抵讚 !!!





親試 Hair kingdom 的 B5瞬間重生護理 ,女神焗油套裝 (一盒4件),

髮型師 Dave 見我染左霧紫灰色,即細心地幫我用專屬的鎖色洗頭水,

貼心服務加分 !!!






【B5瞬間重生護理 Instant b5 Infant Complex】

洗乾淨頭髮見髮型師已開始左溝右溝,

將濃濃起絲的 B5 精華均勻地塗抹在我每根髮絲上,

之後包上保鮮紙和用steamer 加熱加速滲透吸收,

徹底讓每根髮絲都飲飽 B5 精華。










B5瞬間重生護理的專利復合配方特別針對高度嚴重受損髮質研發,

徹底修復乾枯、開叉、折斷、蛋白質及水份高度流失髮質,

深層護理,修復、重組及重建內在結構,只需個零鐘的treatment 令秀髮重生,

回復輕盈、柔順、健康、亮麗和有彈性。記得約個時間幫頭髮扮靚靚喇~~






Hair kingdom@Elite Hair Group

Facebook: HairKingdomSalon.HK
Instagram: hairkingdomhk
地址:尖沙咀加連威老道 39號 太興商業大廈 1樓全層
電話:2562 0228

沒有留言:

張貼留言