2019年10月3日 星期四

打造女神美肌魅力 : Venus Legacy 女神機 @Beverly Skin Refining Center


「女神」乃神聖不可侵犯。

個個女仔都對「女神」之名趨之若騖,當然我都唔例外,

我知@Beverly Skin Refining Center 入左部來自以色列的 Venus Legacy 女神機 ,

稱得上女神機,究竟有幾「神」先?

做完係咪可以變女神先?


講多無謂,試一試最實際,等我親身體驗下先。









今次到Beverly Skin Refining Center 位於佐敦分店,地點好方便鄰近港鐵,


店內環境舒適,房間闊落光潔整齊。









療程前美容師幫我做左一份詳細的肌膚分析,

先了解肌膚狀況再作出針對性的修護,

肌膚呈乾燥缺水,膚色較暗啞無光,

底層仲有少少斑斑未浮面,

即刻開始做Venus Legacy 女神機幫我提升肌膚質素。








Beverly 的 Venus Legacy 女神機榮獲全球45個國家FDA效果認證、

歐盟CE、韓國KFDAISO 9001SFDA、加拿大HC,泰国、台湾、巴西等認証。

以色列的 Venus Legacy獨有能量可深達面部20mm

刺激膠原母體 FGF (即纖維母細胞/膠原媽媽),有效達到膠原再升級,

泵漲膠原填平皺紋位置,成為年輕女神顏值。

更可幫助毛細血管新生,從而擴大提供細胞氧份網絡,

幫助面部及身體吸收營養。








 美容師超好手勢和貼心,按我的肌膚需要幫我「碌」,

唔單止碌面仲幫我碌埋條頸,疏通淋巴和排走水腫,

整個療程都好舒服,碌的時候感覺暖暖地,

有效改善膚質 ,提升光澤度和毛孔細緻度,

增加緊緻彈性,減淡皺紋和抗衰老。

做完即時提升面部輪廓,幫我擊退包包面,

望落更sharp更醒神 ,自信心番曬黎。






📍Beverly Skin Refining Center 美肌再生中心

地址:九龍佐敦彌敦道198號寶安大廈20樓全層
熱線查詢:2644 5566.


沒有留言:

張貼留言