2019年10月5日 星期六

一次過滿足護膚同時瘦身的願望 :La Beaute Des Bonbons迪瑪專業美容

都市人分秒必爭做任何事情都講求快、靚、正,低成本高效益才乎合經濟效益。

自小就學識一心多用 multi tasking,時間就係金錢,

慳番的時間又可做其他事情。

貪靚的我連做 facial 護膚的時間都唔放過,

今次到 La Beaute Des Bonbons 迪瑪專業美容一嘗四手facial + Body treatment, 

一次過滿足護膚同時瘦身 (Liftera-V 隔空埋線 +瓷温擊壓瘦身儀)的願望,

岩曬忙碌又愛美的妳。









再次到位於銅鑼灣的 La Beaute Des Bonbons迪瑪專業美容做treatment,

上次試完佢地的雙頻水光槍肌膚好似敷完我1000 張精華面膜咁水潤,

出黎效果好好肌膚即時回復亮澤透白,

今次試埋Liftera-V 隔空埋線 +瓷温擊壓瘦身儀先。

想知雙頻水光槍有幾犀利即click 入詳見我另一篇分享文啦 ~







美容師先幫我清潔面部做Liftera-V 隔空埋線,岩曬我成日掛住篤手機的低頭族,

擊退雙下巴和下垂眼袋,只需一次療程肌齡瞬間減齡,過程無痛無創瞬間V面,

有效激活膠原再生 、收細毛孔 、減淡眼袋眼紋 、改善下垂、無神眼睛,

同時提升蘋果肌 、收緊雙下巴 、減淡頸紋等。








同時另一個美容師幫我做瓷温擊壓瘦身儀,按摩頭採用天然納米陶瓷粉製成,

能均勻地釋出生物性遠紅外線,遠紅外線的熱效應和人體共振後,

 可提升人體體溫,增強自身免疫力。

今次簡左做肚仔仲可以暖宮通過溫熱療法和空穴擊壓,活化細胞,

促進新陳代謝、血液及淋巴循環,將體內堆積已久的老舊廢物、

有害毒素、沉積物、重金屬、形成疲勞或身體機能老化的乳酸、

游離脂肪酸、脂肪、多餘的納離子及尿酸隨代謝排出,重拾曲線體態。

可刺激穴位反射區,促進體內的肝臟、腎臟及腸等廢物排除。

促進血液中腎上腺素的分泌,減輕疼痛,消炎、消腫、鎮痛作用。

調節機體代謝、免疫功能,將導致老化的活性氧變為有效氧,

與身體沒有對抗性,被人體全部吸收。






同時有兩對手分別同我做緊療程,感覺自己好似公主般被寵愛。

除左之前試過四手按摩之外,今次到La Beaute Des Bonbons迪瑪專業美容初嘗

四手facial + Body treatment Liftera-V 隔空埋線 +瓷温擊壓瘦身儀),

由頭到身都照顧周到,成個個程都好舒服,絕無痛感,

做完Liftera-V 隔空埋線即時擊退包包面,面部輪廓比前更明顯,

無痛 V 面提升緊緻即時見效 !而瓷温擊壓瘦身儀個頭暖暖地按摩肚仔,

感覺舒服到訓著,好岩女仔平日暖宮保健。



📍La beaute Des BonBon:
香港銅鑼灣駱克道498號合亞廣場5樓

📱MindBeauty為愛美的你搜羅全香港優質 Spas & Salons, 
從按摩, 修甲, 美髮, 瑜珈到體操健美等都可以係 App 度簡單預約~
首次登記仲可以即減 $80,立刻下載 http://q-r.to/baoEpB


沒有留言:

張貼留言