2020年3月8日 星期日

【 #人冇夢想同條咸魚有咩分別 : 賽馬會「今生不做機械人」青少年創夢計劃2020 】




小時候總是滿腦子鬼主意....
.
.
對未來充滿憧憬,幻想過長大後當老師、化妝師、時裝設計師、櫥窗設計師....等等,
慶幸都一一實現,#人冇夢想同條咸魚有咩分別,還記得自己的夢想嗎?
有夢想未實現的你,機會黎啦!
.



.
而家賽馬會個「今生不做機械人」青少年創夢計劃2020,

讓夢想於音樂、藝術、創作、拍攝、表演等創意產業範疇有興趣的年青人能夢想成真。

旨在鼓勵13-35歲、夢想參與創意工業的年青人,透過與同行者合作,一起為夢想創作。
.
.
每隊有2萬元起動基金、6個月專業指導,讓青年人有機會創造屬於自己的青春夢想!
而今年在這個公民抗疫的艱辛歲月,香港人更需要夢想!
.
.
入圍者每隊仲有兩萬蚊起動基金㗎,想實踐夢想的唔好錯過,快d 把握機會報名啦!
.
.
================================
今生不做機械人夢想計劃

📱網上報名
http://bit.ly/JCDP2020
.
.
🗓截止報名日期:
2020年4月30日晚上11時59分
.
.
🔍詳情及查詢
電話:3111 2033 陳小姐
FB:今生不做機械人夢想計劃
IG:LVDREAMPLAN
電郵:dream@laviolet.com.hk
網站:http://www.laviolet.com.hk/dreamplan

沒有留言:

張貼留言