2020年11月8日 星期日

【 #2020秋冬變髮 】Beijing hair culture element





【 #2020秋冬變髮 】

眼利嘅網友已發現我已靜悄悄地換了一頭清爽減齡短髮~

詢問度極高,好評如潮髮型大公開!




本想繼續留著我把留極都唔長嘅秀髮,

望見把已被我摧殘得枯黃毛燥嘅乾草,

都係時侯要去修茸一下。





髮型師 Ivan 細心地了解左我髮質問題,建議我先剪後染,

幫我設計左襯我面型嘅平陰留海嘅髮型,可令面部輪廓更立體,

再剪走大部份受損髮尾,令髮質望落變好同感覺更整齊一致。





最後做埋color treatment,麻灰嘅色調可減走我頭髮嘅枯黃度,

均勻髮色自然又耐看。





轉換左髮型給人煥然一新嘅 Refresh 感覺,感覺髮質好左,

朋友都讚我年輕左。Ivan 仲教我之後番屋企點打理我嘅頭髮,

我好滿意今次變髮效果,髮型真的好神奇足以影響成個人嘅氣場,

有興趣嘅朋友要提前預約喔 ~


 Location : @Beijing hair culture element 

Hairstyling : @ivanchan725 


#Beijing hair culture (Element) #hairstyling  #髮型的重要性 



沒有留言:

張貼留言