2020年11月29日 星期日

【 #身心充電 】Chillax 按摩嘆tea 鬆一鬆






【 #身心充電 】鬧市中嘅充電

平日工作生活兩頭忙,有時都想忙裏偷閒好好享受片刻嘅 MeTime. 

好耐冇見靚媽 Lilian 啦,約埋一齊去  #Chillax 按摩 + high tea 嘆下先。




呢度唔止環境好寧靜舒服,仲好好打咭架,

下層係餐廳 cafe, 上層係按摩同飲野,

好岩情侶、閨密同朋友黎放鬆身心 relax 下。



今次我地簡左 package B  ( 30 mins Massage + drinks + cake set), 

按摩師手勢好好到位,好耐冇按摩嘅我筋骨都攰到硬曬,

舒服到訓著左。





小休片刻差足電後,我地再喺梳化椅度食tea傾計,我地 order 左scone同咸批,

scone 外脆內軟、配合埋果醬同香濃幻滑嘅咖啡,

咸批同樣出色,內有三文魚同牛肉,creamy 又軟滑~




身心都大滿足,柔和嘅陽光、舒適嘅環境、寧靜嘅氣氛下我倆渡過左一個愉快嘅下午。






下次經開銅鑼灣可以約埋朋友再黎試埋佢地 cafe 嘅食物,

呢度真係一站式嘅按摩消閒好去處呢 ~

********************
💆🏻 Chillax ☕️
地址: 銅鑼灣禮頓道95-97號星輝大廈地舖
電話: 29821328


沒有留言:

張貼留言