2020年11月11日 星期三

【 #敷mask 日常 】TAG SKIN 裸光緊緻面膜




【 #敷mask 日常 】TAG SKIN 裸光緊緻面膜

敷mask 日常,已經成為我每日必做嘅事情,

特別係轉季、乾燥、肌膚狀態唔穩定同埋做完高能量療程前後都要勤力敷,

有時什至早晚都敷。




敷mask經驗無數嘅我,覺得一塊好 mask 除左夠貼面、精華多、有效果之外,

最好就敷緊都無人知,同埋唔好成日跣落黎,事關我在家中無時停無事忙,

成日移位都會俾我打入冷宮架啦~ 



TAG SKIN  裸光緊緻面膜含有7大皇牌成份,包括:獨家專利雪絨花、獨家技術緊緻因子、

Fullerene C60、海茴香幹細胞萃取、印度蛇婆子萃取 、小分子玻尿酸鈉、愛爾蘭海藻萃取。

而且面膜由蠶絲纖維和活性蠶絲蛋白製成,只有0.1mm但就承戴大容量的精華液。



呢款台灣熱賣 TAG SKIN 裸光緊緻面膜,就完全乎合我要求啦~ 






貼面剪裁、質料透薄、精華滿滿、所有膚質適用、一敷就亮,

仲有無侵入式肉毒桿菌因子拉提,敷完臉超有光澤感,

一片做到緊緻、補濕、收毛孔,令人一試愛上的面膜!




而且可每日使用,連敏感肌、孕婦 、 餵哺人奶都可安心以用~


有興趣可 DM @skinlabhk

IG: @skinlab_hk

#TAGSKIN #裸光緊緻面膜 #skinlabhk 


沒有留言:

張貼留言