2015年8月11日 星期二

中左 Beauty Box 毒 !! 驚喜停不了 !!

話就尋日路經 Bioderma 諗住換埋個卸妝水sample 去旅行用, 點知有新發現........

又話說換完 sample, 個靚sales 姐姐好好人問我dl 唔dl 埋個 ND Beauty App 可以拎埋個5ml 的

Bioderma 水份精華, 反正唔趕時間, 咁我就乖乖放低左部手機俾靚sales 姐姐慢慢整, 再加上電

話冇電 ( 得番10%) >.< ,多口問句有冇得差埋電, 就咁同靚sales 姐姐交流下護膚心得之餘, 佢又叫

我登記做 Neo Derm member 投票, 於5 大皇牌產品中選出The Best心頭好,即賞N$100!再賞

大抽獎,有機會獲贈1年免費人氣心「投」好產品,價值可高達$4,000! 就係咁展開左我的

敗家Beauty Box 之旅啦...... 




期待已久的ND Beauty App 已登陸App Store!現在更推出「Beauty & The Best心『投』好有賞」活動*,於5 大皇牌產品中選出The Best心頭好,即賞N$100!再賞大抽獎,有機會獲贈1年免費人氣心「投」好產品,價值可高達$4,000! 
即click下載ND Beauty App,揀選妳的心「投」好 啦! 

【N$攻略】提提已成功投票的粉絲,投票賺取的N$100有效期為一個月,記得善用佢搶購新上架醫學美肌套裝呀! 套裝包括以上5大皇牌產品不同組合,本身早以優惠價發售,貨量有限,早買早安心!


有興趣可到以下網址瀏覽:


http://www.ndbeauty.com.hk/BeautyTips/Article/news_beautyapp_21072015





低至5折護膚套裝已經上架! 會員更可以N$作額外扣減!





生日快樂!7, 8月生日會員專享生日獎賞



期待我的 8 月份Beauty Box 的來臨




我係Bicelle 的super fans, 見到呢幾set product 都忍唔住要敗家, 個人由其喜愛佢的3D 抗氧補濕面膜和 Cream mask , 保濕和瑣水功效好好, 用後一D都唔立, 上妝都貼服好多, 約會前必full 急救, 個裝都keep 得 long lasting D~ 爆like


Remarks:

立即上 Neo Derm 購買每月只需 $120 的 Beauty Box 啦, 
每月為你精選心水skincare 用品, 源源不絕直接送到府上! 


登記時請Quote : (介紹人編號: B5967461) 


http://www.ndbeauty.com.hk/

沒有留言:

張貼留言