2017年8月15日 星期二

化妝需要卸妝﹐頭髮也需卸妝 ?! Rejoice 首支無矽洗髮水﹐洗頭好似卸妝咁乾淨!

夏天悶熱的天氣令人煩厭﹐只耍離開冷氣地方落街走一趟﹐身心都溶化冒汗﹐內外都濕透,

汗與油的交纏﹐清爽云飄逸的秀髮早已變得又油膩扁塌﹐女神形象瞬間幻滅~

化妝需要卸妝﹐頭髮也需卸妝 ?! Rejoice 首支無矽洗髮水﹐洗頭好似卸妝咁乾淨!




全新Rejoice微米淨透洗護系列 • 有咩特別 同之前既Rejoice好唔同!!!

新包裝上架的 Rejoice 完全令人刮目相看﹐差啲唔認得佢!!!


 全新Rejoice微米淨透洗護系列 :



淨油柔順微米淨透洗髮露 $49.9 / 530 ml




淨油柔順微米精華潤髮乳 $49.9 / 530 ml







         Rejoice 淨油柔順微米淨透洗髮露採用0%矽及Micellar微米卸髮妝凝露配方,溫和親膚,

有效深入頭皮毛孔,洗淨頭皮油垢與髒污,蘊含天然白茶精華與檸檬草精萃,淨化去油,

髮自然蓬鬆柔順。透明洗頭水質地柔滑,用後頭皮感覺如幫頭髮 卸妝 一樣咁清爽。





Rejoice 淨油柔順微米精華潤髮乳蘊含卸妝水Micellar微米成分嘅潤髮乳,

精華微粒比髮絲更細小,易均勻分布於髮絲,打造輕盈柔順嘅秀髮。

蘊含天然白茶精華與檸檬草精萃,打造蓬鬆柔順嘅秀髮。

質地白色潤髮乳質地輕盈,避免頭髮厚重黏膩,有效撫平毛躁。






 Rejoice 淨油柔順微米淨透洗髮露成分仲嚟個大革新,採用近期至hit嘅零矽配方,同埋加咗 

卸妝 水成分,可幫頭皮、頭髮做到 卸妝 咁乾淨,最啱夏天用,用完個頭清爽晒!

夏天天氣又熱又潮濕,容易頭皮最敏感的我,如果洗頭水洗得唔乾淨,就好易生頭瘡或者勁

痕癢。用完後感覺到頭皮好清爽,係之前好多洗頭水未曾有嘅感覺,而且清爽得嚟夠溫和,

夏天真係好值得大家試用下!





Rejoice呢個零矽+卸妝水配方嘅配搭咁吸引,今個夏天一定要試,入

去 https://goo.gl/LP9G5t ,就可攞到Rejoice全新微米淨透洗護系列 $20現金券。



銷售點:各大屈臣氏、萬寧及超市有售


annielittlecake

沒有留言:

張貼留言