2018年8月19日 星期日

展開20日瘦身、排毒、美肌神奇體驗 : VIGENE 消減內臟脂肪方案 (成果篇)

上回講到帶點幸福肥的我,每星期約見 VIGENE 體質管理專家的營養師Emily

20日的消減內臟脂肪療程已經完成了!

身邊朋友都讚我皮膚好左、面色好左、精神好左!


你地都可以買個消減內臟脂肪組合回家試一試:

http://bit.ly/GOBVA0818A 仲會送埋一個免費營養師諮詢!








想知我呢20日點樣達到瘦身、排毒、美肌的神奇體驗,跟著來看看我的成果吧~

定期約見 VIGENE 營養師 Emily,每次都會先做 InBody測量身體的肌肉量、

內臟脂肪分佈和毒素比例等數據,再跟進我的消脂排毒進度,

了解我過去一星期的飲食和作息習慣,提供專業的建議和飲食指引,


解決身體的根源問題,從飲食開始著手改善體質。




為了健康著想,接下來要努力實行營養師給我的消減內臟脂肪方案!!!!

 從日常起居飲食習慣著手,多菜少肉,多飲水,少食澱粉質和碳水化合物的食物,

而加工制食品更加最好少食為妙,好彩我自己平日都唔太好凍飲零食,

但就好為食和偏愛甜品,營養師Emily就建議我盡量清淡和少油鹽糖,

仲教我煲排毒高蔬菜湯,比我想像中好飲又飽肚!

完左 Program 我自己都會定期煲呢個健康湯高蔬菜湯,


幫自己和全家人清清身體垃圾、排毒抗炎。






行左20的消減內臟脂肪方案,除左跟足營養師飲食的指引和營養補充品外,

體內毒素即時降低,配合埋適量的運動和作息定時,

腸胃好左,個胃冇成日漲住,肚腩仔平伏左,去廁所順暢左,

排清體內宿便毒素,身邊朋友都讚我皮膚好左、面色好左、精神好左,


整個人都體態輕盈左,更顯神采飛揚。



建議大家可以買個消減內臟脂肪的體驗裝回家試一試:



如果大家都想同我一樣由Emily跟進,可以預約旺角朗豪坊分店做 InBody



#VIGENE #免費營養師咨詢 #瘦身減脂 #消減內臟脂肪 #Detox  #由內靚到外 #消肚腩去水腫 #annielittlecake

沒有留言:

張貼留言