2018年11月6日 星期二

適合自己比廣告效應重要 : Beyouth 度身訂制貼心照顧您肌膚的需要

坊間林林總總的美容、纖體、護膚療程,消費者應如何選擇?

市場上的「明星效應」、「名人推薦」、「嶄新美容技術」等


被宣傳技倆吸引其療程又是否真的適合自己的需要?


第一次到美容院而不知自己做什麼療程⋯⋯


跟 beyouth 預約時,職員說做完肌膚分析後因應肌膚需要才決定療程。





適合自己比廣告效應重要 :Beyouth 度身訂制貼心照顧您肌膚的需要

Beyouth 店位於旺角的核心地帶,交通方便,鄰近旺角港鐵站,

店內環境舒適,簡潔小清新,鬧市中的難得穩世小店。






療程前先做 皮膚分析,多角度拍攝皮膚照片,

深入了解肌膚狀態和想改善的問題,美容師解釋詳細,

貼心照顧我的肌膚需要,我的肌膚尚算不錯,

唯獨較乾燥和面上有點點用效大鏡才看到的扁平疣,

對自己有要求和愛美的我,當然事事追求完美。

美容師建議我可先處理左面上扁平疣的問題才做補濕鎖水療程。


講解一下何謂「扁平疣」?

其實扁平疣係扁平疣係一個過慮性病毒 ,對身體冇影響 ,只係外觀性問題 

一般你都同油脂粒相似皮膚表層個邊界會比較明顯 ,好似有啲嘢癡喺面咁樣 ,

而油脂粒就會係皮膚,下邊果層鞏上黎, 所以係見唔到邊界,

 亦同我地平時喺手指頭腳趾頭嗰種扁平疣,係有啲唔同類別。

扁平疣係一種好普遍的皮膚問題,好多人有都不自知,驟眼看毫不起眼,

唔痕唔痛,跟癦非常相似,但有少少特起,但我左面上的一粒比較大和礙眼,

其實唔細心仔細看都唔會察覺,之前我都痛做過類似的療程,

由於扁平疣有傳染性,當身體賀爾蒙或免疫力低的時候有機會番發。






整個療程用左射頻氣化去處理 基本上做完處理之後個傷口就係就視乎番粒!

過程會先清潔面部,出現扁平疣的地方做記號,再搽上麻醉膏,

待十幾分鐘後就可以用射頻氣化去處理~

有少許拮拮的感覺,完成後要注意清潔和早晚搽消炎膏。

扁平疣有幾大 清除左之後就大約四至七日傷口會埋晒癒合


 期間會有少少粉紅色既狀況 基本一個月就完全去返正常嘅皮膚~



Be Youth

旺角彌敦道610號荷李活商業中心1002室
香港


預約及查詢:3586 1368 / 9565 1257


沒有留言:

張貼留言