2019年9月20日 星期五

⭐️ Annielittlecake 送大禮 Giveaway ⭐️【 入秋前餵肌膚飲飽水 :Minami B5保濕能量水 】

過左中秋🍁肌膚即時響起轉季的信號🚨

肌膚即時顯得較乾燥🥀, 剛洗完面餐未趕緊搽面就出現繃緊,

已經趁入秋前加強保濕💦早晚敷mask🌝, 可惜仍未能解「肌」渴.... 

想隨時隨地補濕💧有咩辦法?

我用來自🇯🇵日本 Minami - ミナミ美研 B5保濕能量水加強儲水、補水和鎖水!

 呢支產品嘅配方加上eefit嘅專利技術之後,令大分子團變成小分子團,

而且更有秩序。小分子團係會更容易被皮膚細胞吸收,最短時間可以達至最佳效果!

而家🧖🏻‍♀️沖完涼、洗完面和上妝前💦都會用Minami B5能量保濕水噴一噴, 

幫肌膚即時注水,有效幫助後續護膚品更吸收,妝容更持久貼服。 

有時間更會將保濕水倒入紙面膜,直接敷上臉部讓肌膚滲透效果更好。




⭐️ Annielittlecake 送大禮 Giveaway ⭐️
【 入秋前餵肌膚飲飽水 :Minami B5保濕能量水 】




簡單做齊參加方法既1️⃣2️⃣3️⃣4️⃣
就有機會攞走Minami B5保濕能量水~

⭐️ 參加方法 ⭐️
1️⃣ Like eefit 、minami.eefit 和 Annielittlecake Fanpage
2️⃣ Like and share 呢個post (🌍請設定爲公開)
3️⃣ Tag 3 個朋友仔 (不可以係分身/假帳戶啊!)
4️⃣ Like 最近4個posts (唔包括呢個post 😊)
想提高中獎機會,就follow 埋IG 啦
👉🏻www.instagram.com/annie_littlecake (記得留言話我知你 IG 名)


⭕️名額:10位
⭕️獎品:Minami B5保濕能量水 (30 ml)
⭕️截止日期:2019年9月27日 23:00😊
——————————————————
⭐️ 條款及細則 ⭐️
❇️活動只限香港地區,得獎者隨心選出,參加者不得異議。
❇️是次活動的奬品不得轉讓,更換,退回,兌換現金或其他獎品。
❇️參加者在本專頁的活躍度有助提高中奬機會,多謝支持!
❇️如發現任何假帳戶/ 分身帳戶參加是次活動,本專頁有權取消該參加者資格。
❇️任何Facebook用戶參加是次活動,即代表了解並願意遵守此條款及細則,如有任何爭議本專頁將保留最終決定權,包括隨時更改或終止活動及其條款及細則,而毋須另行通知。

沒有留言:

張貼留言