2022年5月14日 星期六

【逆齡秘密係哂呢一包到?】Milcolla 膠原蛋白粉

【逆齡秘密係哂呢一包到?】

隨著年齡漸長, 肌膚質素、彈性同緊緻度大不如前

再貴嘅化妝同護膚品同定期做treatment效果都唔太明顯

我都相信調理肌膚要由肌底開始

除咗煲湯食補品、亦都有食supplement去改善膚質

上個月開始食呢款Milcolla膠原蛋白粉

係日本百年名廠Suntory研發

呢款Milcolla仲係日本保健品蟬聯No.1、台灣膠原蛋白市佔率十年No.1、日台熱銷350萬盒




好賣一定有佢嘅原因,就即管試一試

Milcolla係香港市面上唯一含有高濃度PO・OG膠原蛋白胜肽嘅成份

根據京都大學有做過PO・OG二胜肽膠原蛋白嘅研究

補充後可以在我們身上偵測到

相較於其他膠原蛋白,能更有效的吸收

仲可以刺激透膠原蛋白自行生成

仲有幾種優質嘅美容成份:

有維生素C含量比檸檬多34倍嘅西印度櫻桃

唔止可以加速膠原蛋白生成速度、亦令肌膚更美白透亮、

仲添加有超強保濕鎖水成分賽洛美ceramide

同埋幫肌膚做到緊緻提拉嘅「蛋白聚醣」同「彈性蛋白」

一包做到自行再生膠原蛋白、美白有光澤、緊緻又淡紋





        食過膠原蛋白嘅朋友都知道要食一段時間先見到效果

但往往因為膠原蛋白有腥味

令我食幾日之後就無恆心再落去,無長期飲所以無見到效果

所以味道對我嚟講係首要嘅考慮

食左Milcolla一個月後,完全改變左我以往對膠原蛋白的看法

首先口味方面

Milcolla只有淡淡嘅奶味、完全無腥味,非常易入口

我鐘意每朝將Milcolla蛋白粉加入我嘅咖啡、牛奶

由於Milcolla有好淡嘅奶味,所以加落咖啡、牛奶基本上都飲唔出有特別嘅味道




而且一包包帶出街,幾時飲都好方便,唔會唔記得飲





都市女性做事都講求速效、方便,有效率內在保養都唔例外。

細細包真的好方便隨時隨地補充肌底膠原蛋白。





至於效果方面,我覺得最明顯有改善係皮膚嘅質感

變得比較滑嫩、有光澤、水潤,而且毛孔細緻左、乾紋無咁明顯

臉頰比較有脹卜卜嘅感覺、睇上去成個人飽滿咗、精神咗

就好似成日食左燕窩之後咁滋潤,而且化妝時特別上妝同貼服

就算而家夏天都減少咗kick粉嘅狀況,效果的確唔錯

好多香港人都習慣用湯水補品去調理身體,而Milcolla就係調理肌膚嘅好幫手,

而且方便快捷又有效~


                    想試下Milcolla, 用呢條Link買會有9折優惠 : https://lihi1.cc/hnLF5  


#肌底調理專家 #milcolla #日本大廠suntory研發 #膠原蛋白 #自行再生







沒有留言:

張貼留言