2012年3月19日 星期一

韓風新髮型

一年之計在於春,一頭亂髮難打理,唔長唔短唔綣又唔直.....

每天都睡醒見到我個3千煩惱絲就煩惱啦...趕時間的話我就乾脆盤個大髻就行人。。。

但日日如是, 總覺枯燥乏味, 極想留番長髮的我唯有暫時忍受住手癮。。

直至最近俾我發現最近韓妹的髮型幾唔錯wo... 自然有氣質!

以前只會參考日本或者係歐美的髮型, 原來韓風都幾吸引... 我呢個頭有得救啦~太好啦.. 


上網做定research  先, 以下幾款係個人心水之選:






發現唔同長度的髮型都興輕微內綣, 營造豐盈彈性的效果. 看上去都好似不難打理呀, 好好看啊~ 

於是的起心肝....... action!!!

八爪魚出動 (髮型師入鏡了) hehe~ 


before 好沉悶的髮型

After : 坐左一個下午的成果
番到屋企仲要俾人話整左架啦?! 冇咩分別lor.... XXYZD#*


隔左幾日都仲keep 到個型... 

so far 都幾滿意, 而且都唔萛難打理! 








沒有留言:

張貼留言