2012年3月7日 星期三

iMORE x AQUALABEL 與 朱薰 Miki 談情說愛

好耐冇寫過blog 啦, 愈忙就愈病, 愈病就愈忙, 病 + 忙= 瘦!!! 萬試萬靈 ><


但病到冇曬力, 仲要趕Project, 想抖下都唔夠時間, 剛巧收到i more 的e mail 抽中參加


< iMORE x AQUALABEL 與 朱薰 Miki 談情說愛 >!!! Yeah !!


當堂成個生猛曬!!!




其實  AQUALABEL 的導入式美白藍色個條線我之前都有用開( liquid foundation, tone, uv cut milk, .....etc) , 屬開架貨中架路線, 又係SHISEIDO 的副線, 效果都唔錯, 一定要捧下場, 即刻報告下當日的情況!!!




 精美小曲奇

 水水水水

 登記先... 

 視察會場先~

 AQUALABEL 大backdrop

 仲有問答環節

 今次的主角出場 : ”導入式護膚” 概念的宗旨

 主持朱薰, 嘉賓Miki, 講師 Samantha

 3個靚女分享美容護膚心得

 仲有小禮物 AQUALABEL 小鏡

 透明毛孔遮瑕膏 6g / $109



 蘊含Aqua Synergy「導入滋潤成分」,促進滋潤保濕成分容易滲透至角質層。 塗上肌膚後成一層保護膜,10秒極速遮蓋肌膚瑕疵,令粧容更貼服。


使用中指與無名指指腹,以畫圓方式使成分滲入肌膚,勿過度搓揉,即可達到平滑完美遮蓋的效果。
        

    


取出適量用指尖在臉上打圈,均勻塗抹毛孔較顯眼的位置。 建議配合「毛孔修護精華素」使用。




 大家都好留心聽講解
「導入滋潤成分」(Aqua Synergy),有效軟化角質層,將美肌成分完入推入肌膚底層,並同時深層滋潤與鎖水保護,護膚效能加倍發揮。

 又係做實驗的時間

 粒狀mask !!!注滿保濕水的面膜紙

 拉開補一補先

 FU 上手感受下先 ~ 

 乾紋即時冇曬! 飲飽水水! 即時白滑

 2月之星同Miki 的合照~ 如果我係2月生日就好啦...><


 Yeah ! 有幸同三位美女合照~ 

有手信: 
膠原保濕粉底液 SPF 20 PA++
25g / $119
全新「柔膚配方」,輕輕一抹,完美遮蓋幼紋與毛孔,肌膚即時平滑細緻;特別加添「持續保濕成分」,深入滲透角質底層,迅速補充彈性及光澤,粧容更持久。
  • 持續保濕成分
  • 透明質酸
  • 骨膠原





膠原保濕兩用粉餅 SPF 20 PA++
11.5g
$119 (補充裝) $40 (粉盒)

全新「柔膚配方」,輕輕一抹,完美遮蓋幼紋與毛孔,肌膚即時平滑細緻;特別加添「持續保濕成分」,深入滲透角質底層,迅速補充彈性及光澤,粧容更持久。

透明膚色OC10 – 適合嫩白的膚色
自然膚色OC20 – 適合一般的膚色
健康膚色OC30 – 適合健康而較深膚色
  • 持續保濕成分
  • 透明質酸
  • 骨膠原



AQUALABEL WEB SITE: http://www.aqualabel.com.hk/

沒有留言:

張貼留言