2012年3月26日 星期一

Sonia Rykiel 深層潔膚粉末及柔滑卸妝油

Sonia Rykiel 深層潔膚粉末及柔滑卸妝油


Sonia Rykiel 係我腦海裹一直係一個法國針織的高級品牌, 而創辦人Sonia Rykiel一頭橙紅金髮, 時刻穿着針織彩條套裝, 一貫法國女仕經典優雅的作風. 沒想過護膚產品同樣出色. 

今次介紹的兩種新產品分別是深層潔面粉末 (PURIFYING FACIAL CARE) 柔滑卸妝油 (CLEANSING OIL) ,首先講下柔滑卸妝油, 由薏仁籽油 Adlay / Coix seed oil / 深海魚油Orange roughy oil / 亞麻仁油 Mortierella oil (生物亞麻酸 Bio- linolenic acid) / 白芒花籽油 (Meadowfoam oil)  等具潤膚成份, 而且仲可以淋浴時濕手用, 既省時又超方便! 

卸妝油質感幼滑, 輕易溶解面上的妝容, 仲可以卸走眼部彩妝一take 過. 更有效吸取面部的污垢及化妝品. 
跟手試埋潔膚粉, 蘊含全天然成份如天然黏土 (高嶺土Kaolin)  / 木瓜酵素 papain enzyme / 麥芽糖 (Maltose) / 角鯊烷 (Squalane) / 牡蠣萃取 (Oyster extract) , 具潔膚, 保濕, 潤膚3合1 的功能, 大部份取材自食物, 聽到都想試下, 特別是加入左牡蠣即係平時我地食開的蠔, 感覺好得意同新奇!

用法好簡單, 一包一次份量, 將潔膚粉倒於掌心加冷水或溫水, 開成糊狀, 好似面膜咁塗全面, 在有黑頭. 暗唖, 粗糙的部位輕按, 再用清水洗淨. 粉末幼滑, 於卸妝後以潔面粉末清潔,徹底卸除妝容及深層潔淨毛孔污垢,為肌膚帶來清新柔滑的質感。 

兩者用後都沒有絲毫繃緊的感覺, 而且肌膚即時回復光澤亮麗, 真係做到潔膚同時護膚!


收到啦 !! 包裝很常美的小禮物 (我最愛的波點)~ 

深層潔膚粉末 x 5 sachets ( 2 g )
柔滑卸妝油 x 1 bottle (195ml)  


 柔滑卸妝油  Cleaning Oil (195ml)  $295

自己換上泵裝
樽身淺粉橙嘟嘟 + 銀色圓蓋好可愛~用完都唔捨得掉!!! 

大約2-3 泵的份量啦



                                                      深層潔膚粉末 x 5 sachets ( 2 g )
                                                               30  sachets $275



潔膚粉倒於掌心加冷水或溫水開成糊狀

好似面膜咁塗全面  


Before : Fully Make up                                                                After : 用完卸妝油及潔膚粉, 即時白滑亮麗 



**兩種新產品 ,將於4月2日在朗豪坊SEBU 和永安百貨 (彌敦道店) SONIA RYKIEL 專櫃公開發售!! 

Tai Wan official web site :http://www.soniarykiel-beaute.com.tw/products2.asp?type1=4&type2=19

沒有留言:

張貼留言