2012年2月27日 星期一

韓風襲港: HANSKIN BB Cream

HANSKIN 係一個來自韓國的一個化妝品品牌, 產品結合高科技和純自天然的成份, 以溫和配方和高效見稱. 更是BB 霜的專家!!! 


今次風襲港, 來勢凶凶, 旋風式進註左萬寧的開架貨, 加上facebook 宣傳活動效應 e.g. 
HANSKIN 係今個情人節舉辦左一個「B.B I love you」活動, 只要成功登記左做會員同Like佢地的facebook 就有機會獲得HANSKIN精美鏡子及試用裝11款! 想試膂佢地的貨品的粉絲們不可錯過!! 而獲得最多like 的,更可得到HANSKIN「絲滑缩孔B.B霜」及「超级完美男B.B霜」! 


尋日剛收到佢地的sample & gift! 韓國出名BB CREAM, 之前都用過skinfood 的mushroom BB Cream, 感覺唔多好, 又厚又立, 成個底妝好厚, 加上我係混合性膚質, 好容易出油同溶妝!! 的而且確好方便,慳番唔少時間,而且 防曬, 底霜, 粉底, 遮霞一take 過幾合一, 但睇黎我都唔懶得架啦..... 自此就唔敢再掂BB cream 呢樣產品, 直至近期試用左 ettuasis 的 BB cream, 感覺唔錯wo, 效果透薄自然! 


今次HANSKIN 的BB cream 唔知能否讓我改觀呢?試下先~ 


 HANSKIN精美鏡子及試用裝11


 白色蛇皮紋鏡子 + 大量sample (不同line 的 BB cream, Lotion, remover, cleansing milk, toner,....)


鏡子可坐枱








Official Web Site: http://www.hanskin.hk/load.php?link_id=30420

沒有留言:

張貼留言