2012年1月15日 星期日

ISA x SKII gathering --- 化妝同時護膚?!

ISA x SKII gathering --- 化妝同時護膚?!

踏入12月,我都提早收到意外驚喜,最"紅"禮物!!!! 超開心

尋晚出席左ISA x SKII gathering, 能夠被抽中成為15位參加呢個活動已經好開心, 畢竟第一次嗎!HEHE

還有幸被ISA 選中做Model 示範, 簡直開心到呢, 可惜小妹最近超多野做, 趕唔到準時出席, 只好希望下一次再有機會啦!


今次的分享會,係銅鑼灣 Sogo 13/F Sogo Club 內 (SKII Beautique workshop), 場地開揚寬敞, 仲有facial room 同化妝品counter

 tim, 可以靜靜地慢慢睇,唔洗同人迫, 又多個洗$地方啦!HAHA 


SKII 今次出的化妝品COLOR 系列,包括有唇膏, 胭脂, 眼影, 眉筆, mascara 及眼線液. (售價由 $200 - $430),而

所有的胭脂及眼影組合內, 都加入了 "Pitera cream 底霜", 真係可以做到化妝同時護膚!!! 的而且確用左 "Pitera cream 底

霜"後,感覺滋潤貼面, 妝容更自然剔透,唔通呢個就係年輕的秘密? HAHA

期間 ISA會 做make up demo ,仲醒我地化妝tips 同技巧 !!!  仲有SKII 的化妝姐姐好細心指導我地親身試用最新的SKII COLOR 系列

的產品,分享扮靚心得同Q & A 有獎問答遊戲!!! 

短短約個半小時, 真係獲益良多 ! 希望將來更多大型的護膚化妝品牌攪更多類似的活動, 讓我地呢D鍾意扮靚又愛美的姊妹

可以參加!!! 



今次請黎好有說服力的靚女 Angelababy  做代言人


招牌Signature 火紅色PACKING 好流線型


顏色夠百搭容易handle 同carry , 估唔到連個雙頭擦掃都一樣咁好用, 毛質軟滑 !! 


ISA demo 今季最流行的party 妝 (本來個model 係我)


仲有美的甜點 tim~ 




SKII 姐姐幫我化左半邊,你估下係邊面?左定右?


全面妝!! 完成 !! 


同ISA 合照 (真人好瘦, 皮膚好好呀, 好令女呀) 

驚喜之最: 最"紅"禮物 (75 ML 神仙水 / eye shadow / 胭脂 / Lipstick)

More details pls visit: http://www.sk-ii.com.hk/tc/index.aspx


沒有留言:

張貼留言