2012年1月16日 星期一

The Body Shop紅石榴緊膚精華素 (10 日用)


今次抽中試用: Qooza x The Body Shop紅石榴緊膚精華素 (10

睇一睇產品介紹先: 蘊含有機紅石榴籽油及滋潤蜂蜜,質感輕柔及容易吸收,有助改善肌膚彈性及補濕度。於使用補濕產品前塗上,能令肌膚更有彈性及得以提昇。
100% Organic!

講到咁好, 試一試先! 

一打開包裝, 就聞到一陣陣的清新果香, 好Fresh!! 質地水潤清爽 ,快速被皮膚吸收, 一點都唔"立"! 夏天用較為適合, 秋冬用略為唔夠滋潤.

較為適合年輕肌用, 但如果呢個價錢可以有更多選擇!  ($339 /330ml)

保濕效果一般, 搽左10 日又未去到改善肌膚彈性咁神奇, 整體效果不過不失啦!

那些年初中時小妹都有用Body Shop 呢個牌子, 佢個隻香水 (唔記得叫咩名) 好香, 班上都有幾個女同學搽, 亦有用過佢的茶樹暗瘡遮霞膏, 仲有body lotion tim...

都經已係n 年前的事啦.. 那些年, 我們一起用過的Body Shop... ^^


 
 
 

試用裝 packing + leaflet

素顏飢

Liquid 狀serum

沒有留言:

張貼留言