2012年1月16日 星期一

1.18齊集Forever 21朝聖


等左咁耐, 終於係香港插旗啦!!!!! 

隆重宣佈,繼GAP和Jack Wills之後,銅鑼灣前京華中心將由圍板依然深鎖的工地,搖身一變成本年度最吸金的時裝店Forever 21,再一次見證香港建築業之快靚正。Salute!

開業日:2012年1月18日(星期三)
注意:官方網站正半價發售秋冬大衣

記得2010年夏天,我曾經寫下一篇關於Forever 21來港後,月賣多少件商品方可賺回1100萬的租金兼有斬獲,當時粗略估計每分鐘要賣出10件商品(每件定價HK$300)左右。

算多嗎?當日iPhone 4S就創下每分鐘賣925部佳績,淘寶就更厲害,2010年平均每分鐘賣出4.8萬件貨呢!

雖然競爭對手確實愈來愈多,但本地Fast Fashion還是三雄天下,唯一最輸蝕是孤掌難鳴,H&M有Monki撐腰,Zara亦有Bershka、Pull & Bear及Stradivarius玩人海戰。

不過,別忘了Forever 21乃由創辦人Do Won Chang及其家族成員一手包辦的自家生意,能夠有今日如斯佳績,還不劏豬還神?

沒有留言:

張貼留言